1. Общи условия
    • Настоящите общи условия регламентират отношенията между “ИНТЕРИА онлайн“ ООД със седалище и адрес на управление: гр. София, п.к. 1407, кв. Хладилника, бул. Никола Вапцаров №53А, партер, офис 4, вписано в търговския регистър към Агенцията по вписванията с ЕИК 123456789 наричано за краткост по-долу само INTERIA и Потребителите (клиентите, купувачите) ползващи фирмения Сайт, намиращ се на www.interia.bg 
    • Ползвайки този Сайт и съдържащата се в него информация, се приема, че потребителят е прочел, разбрал и се е съгласил с ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ НА ИНТЕРНЕТ САЙТА на INTERIA. 
    • Договорът за продажба от разстояние между INTERIA и Потребителя се счита за сключен от момента на потвърждаване на конкретната поръчка от страна на INTERIA, а при наличие на авансово или частично плащане – от момента на неговото постъпване по сметките на INTERIA. Копие на договора респ. на поръчката ще бъде изпратен на потребителя на посочения от него при регистрацията мейл, като с приемане на тези общи условия потребителят се съгласява с този начин на получаване на това копие. 
    • Чрез електронна поръчка от електронния магазин могат да бъдат закупувани единствено и само тези стоки, които системата позволява да бъдат добавяни в пазарската кошница на Потребителя. 
    • Поръчки, направени след 14:00 часа и в дни на официални празници или събота и неделя, се обработват в първия работен ден след подаване на заявката.
    1. Отговорност
    • INTERIA полага максимални усилия да предостави точна и актуална информация за дейността и предлаганите от компанията стоки на своя Сайт, но е възможно в тази информация да има пропуски или неточности. INTERIA не може да бъде отговорно за евентуални грешки или пропуски при публикуването на информацията. INTERIA не носи отговорност за каквито и да е вреди и пропуснати ползи, претърпени в резултат от ползването на Сайта на INTERIA. 
    • INTERIA не носи отговорност в случай, че закупената стока не може да бъде внесена в жилището на клиента по обичаен метод (през входната врата).
    1. Регистрация
    • Регистрацията на Сайта е доброволна и безплатна. Регистрацията е задължителна само за пазаруване чрез електронния магазин. 
    • Сайтът може да бъде разглеждан от Потребителите, без за това да е необходима регистрация. 
    • Задължителните полета, отбелязани със звездичка, следва да бъдат попълнени. При успешно приключване на регистрацията, Потребителят ще получи потвърждение за успешна регистрация, както и потребителско име и парола на посочения от него електронен адрес. 
    1. Цени
    • Всички цени, показани на сайта, са в български лева и включват ДДС.
    • INTERIA може да променя цените по всяко време без предупреждение, в съответствие с приложимото законодателство за информиране на потребителите. Цените на стоките включват всички данъци и такси (освен цената за доставка, която се уточнява при завършване на заявката или други договорености в Договора между страните).
    • INTERIA си запазва правото без предупреждение да променя цените по всяко време, съобразявайки се с приложимото законодателство за информиране на потребителите. Представените в Сайта цени на стоки са крайни и включват всички данъци и такси (освен ако не е договорено друго), с изключение на цената за доставка, която се посочва допълнително в процеса на пазаруване, преди завършване на заявката. 
    • Валутни флуктуации и плащания: Цените на някои наши мебели, които са произведени извън България и ЕС, са определени в щатски долари и се изчисляват на база текущия валутен курс към долара на датата на заявката. Aко курсовата разлика не надвишава 2.5% от обявената цена, се прилага се цената в момента на потвърждаване на заявката от сътрудник на INTERIA. За авансовите (частичните) плащания е валиден курсът лев към щатски долар в деня на превод, получен до 14:30 ч. За преводи, пристигнали след 14:30 ч, INTERIA има право да коригира цената при промяна в курса над 2.5% от обявената цена.
    • Плащания в Евро или Щатски долари по съответната еврова или доларова сметка на INTERIA са допустими само след предварително потвърждение от страна на INTERIA.
    • Промоционалните цени на стоките са обозначени примерно (но не само) по един от следните начини: 

    – чрез поставяне на новата цена в червено до предишната, която е зачертана,  

    или  

    – чрез посочване на процент на намалението, като новата цена се поставя до предишната цена, която е зачертана.  

    • В цената на изделието не е включен транспорт, качване на стоката до жилището и монтаж, освен когато това не е указано изрично или е допълнително договорено между страните. Стойността на транспорта зависи от вида на закупената стока. Това са услуги, които се заплащат допълнително по отделен ценоразпис. Когато разстоянието между превозното средство и входа на сградата е повече от 10 м., към цената за разнос се добавя допълнителна такса, съгласно ценоразпис.
    1. Поръчки
    1. Поръчки могат да правят само потребители, приели общите условия.  
    1. Потребителят получава в процеса на пазаруване информация от Сайта за наличностите на стоките в склад в България. Неналичен артикул в склад в България е артикул, на който е посочен срок за доставка в склад в България. 
    1. Наличните артикули в склад в България могат да бъдат добавени в кошницата и заплатени с един от възможните начини на плащане. Тази стока ще бъде доставена на Потребител в рамките на до 5 работни дни.  
    1. При поръчка на неналична стока, служител на INTERIA ще се свърже с Потребителя с информация за дата на доставка на стоката. 
    1. При неналична стока в склад в България, Клиентът извършва авансово плащане в размер на 50% от стойността на договора или според указаното в описанието на продукта, след разговор със служител на INTERIA.  
    1. Срокът на доставката за стоки налични в склад в България започва да тече в момента на покупката/заплащането им. 
    1. Срокът на доставката за поръчки на неналични стоки в България започва да тече 
    1. след потвърждаване на поръчката на служител на INTERIA и  
    1. след заплащане на 50% частично плащане (или друг допълнително договорен процент). 
    1. Краен срок за изпълнение/изработка на поръчката при не наличие на продукт от поръчката – до 50 работни дни. Срокът започва да тече от денят, следващ получаването на цялостното авансово/частично плащане по сметките на INTERIA с изключение на случаите, когато изрично е упомената различна дата на доставка. Под дата на доставка се разбира доставка в склад на INTERIA. За транспорт на поръчката от склада на INTERIA важат условията в т. 7 от тези Общи условия. 
    1. Плащанията от Клиента към INTERIA се извършват в срок от до 2 работни дни. При забава или непълно плащане на дължимо частично/авансово плащане за потвърдена от служител на INTERIA поръчка с повече от 5 работни дни INTERIA има право на едностранно разваляне на поръчката/договора.  
    1. Потребителят е длъжен да заплати остатъка от стойността на стоката в двудневен срок след получаване на потвърждение за готовността на стоката за експедиция от склада на производителя. Потвърждението може да бъде изпратено на потребителя по телефон или на посочения от него email в профила. От деня на потвърждението за готовност за експедиция до окончателното заплащане на пълната покупна цена от страна на потребителя, срокът за изпълнение на поръчката се счита за временно прекъснат и започва да тече отново от работният ден, следващ деня на пълното заплащане на покупната цена. 
    1. Ако потребителят забави плащането на остатъка от стойността или плати непълно сумата, дължи неустойка в размер на 0.5% от стойността на неплатената сума за всеки ден забава, но общо не повече от 10% от неплатената сума. 

    Ако забавата продължи повече от 20 (двадесет) календарни дни след крайния срок на плащане на остатъка на цената, INTERIA има право да развали договора едностранно. В този случай INTERIA задържа като допълнителна неустойка до сега авансово или частично платената сума от клиента, която се равнява на 50% от стойността на договора. Освен това INTERIA има право да прихване от вече платени суми от клиента допълнително възникнали разходи например за транспорт, за превалутиране, за митнически такси и данъци, банкови разходи, застраховки и др. 

    1. Собствеността върху стоката се прехвърля на Купувача единствено след пълното ѝ заплащане. Правото на собственост остава при Продавача до момента на получаване на цялата дължима сума. Рискът от случайна загуба или повреждане на стоката преминава върху Купувача в момента на физическото ѝ получаване от него или от трето лице, посочено от него. 
    1. При забава на изпълнението на поръчка, за която изрядно и своевременно Клиентът е платил аванс/частично плащане и същевременно той е изпълнил всички негови договорни задължения точно и акуратно, и тази забава е по вина на INTERIA, тогава INTERIA дължи неустойка na купувача. Размерът на неустойката е 0.1% от стойността на авансово платената сума за всеки ден забава, но общо не повече от 5% от авансово платената сума.  
    1. Ако Клиентът не получи стоката в срок от пет работни дни след получаване на потвърждение от служител на INTERIA за готовността за експедиция, и ако това забавяне не е поради вина на INTERIA (например, но не само, поради липса на уточнен адрес или дата за доставка), INTERIA начислява дневна такса за съхранение.  

    Таксата е в размер на 1% от цената на стоката за всеки ден съхранение в склада на INTERIA. Тази такса се дължи от Клиента незабавно при поискване от страна на INTERIA и трябва да бъде платена най-късно в деня на доставка на стоката, преди нейното предаване на Клиента. Плащането на таксата е задължително условие за изпращане на стоката към клиента. 

    Ако срокът, през който стоката остава неизпратена, надвиши 20 работни дни, INTERIA има право да развали договора едностранно. В такъв случай Клиентът губи правото на собственост върху стоката, правото на възстановяване на платените суми и възможността да получи стоката. Стоката може да бъде унищожена от INTERIA. 

    1. Плащане

    Потребителят може да заплати цената на поръчана от онлайн магазина стока като използва един от следните способи:  

    • Наложен платеж – Този начин е възможен единствено при поръчки под 1000лв и само когато това изрично е уговорено между Клиента и INTERIA или изрично е указано като възможно в описанието на поръчания продукт. При плащане чрез “наложен платеж”, Клиентът трябва да заплати дължимата сума на куриера при извършване на доставката. Потребителят получава при доставката от куриера касова бележка, в която е описана поръчаната стока, дължимата сума, както и цената на доставката. Всички евентуално дължими такси, свързани с наложения платеж, са за сметка на Клиента.
    • Плащане с банкови карти (чрез виртуален ПОС терминал) – Плащания в електронния магазина на INTERIA могат да бъдат направени със следните карти: MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Visa, Visa Electron, V PAY. Потребителска V PAY или MasterCard Electronic карта ще се приеме само, ако е регистрирана за участие в схемите Verified by Visa или MasterCard SecureCode. Автентичността на вашата карта се проверява чрез въвеждането на код за сигурност (CVV2)
    • Банков превод – Банков превод може да бъде направен на: 

    „ИНТЕРИА онлайн“ ООД,  

    IBAN: ……………….,  

    BIC: …………,  

    Юробанк България АД  

     

    • Евентуално за INTERIA възникнали допълнителни такси, свързани с който и да е начин на плащане, като например (но не само) такси, свързани с превалутиране или с курсови разлики, с преводи, с картово плащане (според вида на картата и банката издател са възможни допълнителни такси от около 1-3%), същите не са част от покупната / договорената цена и са за сметка на Клиента.

    За яснота: INTERIA следва да получи обявената на сайта цена или договореното авансово/частично плащане изцяло по сметката си преди да задвижи или достави поръчката на Клиента. За това препоръчваме плащане по банков път във валутата на предоставената ви сметка, тъй като при плащания с карта има удръжки от банките. 

     

    1. Доставка на поръчаните чрез електронния магазин стоки
    1. Доставките се извършват на посочен в поръчката адрес. Доставката се извършва до посочения от клиента адрес, в случай че има достъп за товарно МПС. Ако до точното местонахождение няма достъп на товарно МПС, доставката се осъществява до най-близката точка с такъв достъп.  
    1. Доставката на поръчана чрез онлайн магазина стока се извършва с услугата Транспорт на партньор на INTERIA или на куриерска фирма „СПИДИ“ АД или „Еконт Експрес“ ООД, когато това е възможно с оглед обема на поръчката.  
    1. Преди да се ангажира с договора за покупка потребителят избира начинът на доставка и бива информиран за стойността на доставката.  
    1. При доставката Получателят подписва приемо-предавателен протокол или товарителница, с което удостоверява приемането на доставената стока без забележки.  
    1. Получателят е длъжен да отвори и прегледа внимателно доставената стока в момента на получаването й от куриера (доставчика).  
    1. При наличието на забележки и/или видими дефекти по доставената стока, същите следва да бъдат отразени в приемо-предавателния протокол или в товарителницата както и за това незабавно да бъде уведомен отговорния служител на INTERIA по указания в Договора или протокола номер. Препоръчваме правенето на снимков и видео материал в момента на констатиране на проблема заедно с подписването на приемо-предавателния протокол. При липса на изготвен и подписан протокол за констатирани липси, дефекти или други видими щети и ненавременно уведомяване на служител от отдел онлайн продажби по телефона, указан в договора, Купувачът губи всякакви права, свързани с привеждане на констатираните такива, в съответствие с договора за продажба.  

    В случай че приемете артикулите без забележки и съответно не попълните протокол за щети, вие автоматично се освобождавате от всякакви претенции за липси, дефекти или други видими щети. Последващи рекламации се приемат за неоснователни и не следва да бъдат удовлетворявани. 

    Рекламации за недостатъци, които не е било възможно да бъдат установени в момента на доставката поради очевидни обстоятелства, могат да бъдат предявени единствено и само под формата на имейл, съдържащ попълнена Форма за рекламация, изпратен на адрес claim@interia.bg заедно с придружаващ снимков материал. 

    1. Конкретните срокове за доставка на поръчани чрез електронния магазин стоки ще бъдат уточнени преди сключване на договора със служител на INTERIA, който ще се свърже с всеки Потребител, направил поръчка.  
    1. При доставка на закупена стока с договорена услуга Транспорт стоката се получава от отворената врата на транспортното средство, с което се доставя стоката. В услугата Транспорт не се включва разтоварване или пренасяне на стоката от транспортното средство до входната врата на сградата.  
    1. След като закупената стока е доставена до склад на INTERIA, наш служител се свързва с клиента в рамките на до 2 работни дни за уговаряне дата на доставка до врата на потребителя. При предаване на стоката Потребителят или трето лице подписват придружаващите я документи. За трето лице се счита всеки, който не е титуляр на заявлението/Договора, но приема стоката на посочения за извършване на доставка адрес. За възможността за приемане от такова трето лице INTERIA следва да бъде изрично уведомена по телефон или имейл. 
    1. Ако пратката не може да бъде връчена при първото посещение след уговорена дата и час за доставка, поради причини, които не са свързани с вина на INTERIA или куриера, куриерът ще остави известие. В известието ще бъде посочен телефонен номер, на който получателят трябва да се обади в срок от три работни дни, за да уточни нова дата за доставка.  

    Ако и при второто посещение пратката не може да бъде връчена и това не се дължи на вина на INTERIA или куриера, продавачът ще върне стоката обратно в склада. Купувачът се задължава да я вземе лично със собствен транспорт в срок от пет работни дни.  

    Купувачът е задължен да заплати преди получаване транспортните разходи в двете посоки, както и дневна такса за съхранение на стоката в размер на 1% от нейната цена за всеки ден престой в склада. 

    1. Ако купувачът не вземе стоката от склада на INTERIA в срока от пет работни дни, посочен в подточка j), и при условията, указани там, договорът за продажба се прекратява автоматично. Стоката става собственост на продавача. Купувачът губи правото на възстановяване на вече заплатени суми. Продавачът има право да изисква плащане на неизплатените му суми, такси за транспорт и престой в склада на INTERIA, както и други евентуални такси и неустойки, предвидени от договора или общите условия. 
    1. Предходните точки „7. j)“ и „1. k)“ са приложими и за случаите, когато получателят неоснователно откаже да приеме дадена пратка. 
    1. Задължително стоките, които се изпращат по куриер се застраховат за сметка на клиентa. Сумата е 1% от сумата на стоката. Цената на стоката и транспорта се заплащат предварително по банков път. 
    1. INTERIA ви предлага услугата „Разнос до вратата на Вашия дом“ на закупените от нашия онлайн магазини продукти, независимо дали живеете на първия или последния етаж, или дали жилищният блок разполага с асансьор или не. Услугата „Разнос“ означава доставка на закупените стоки от транспортното средство до дома на клиента. Същата може да бъде възлагана само при условие, че има възложен транспорт до същия административен адрес. Тази услуга се възлага на партньор на INTERIA.  

    Предлагаме тази възможност за много от големите градове в страната. Изпратете ни запитване. 

    1. При предварителна договорка INTERIA сътрудничи за ползване на услугата монтаж, за което работи с външни партньори. 
    1. Връщане на стока (Право на отказ)
    • На основание чл. 50, ал.1 ЗЗП Купувач, който има качеството на Потребител по смисъла на ЗЗП, в 14 дневен срок от доставката на стока, за която е сключен договор през сайта за наличен продукт (съответно на последната поръчана стока от една обща поръчка), има право без да дължи обезщетение, неустойка и без да посочва причина, да се откаже от сключения договор, като върне поръчаната стока в съответната поръчка при следните условия: 
    1. Потребителят писмено информира INTERIA, на следния имейл адрес: orders@interia.bg , че на основание чл. 50, ал.1 ЗЗП се отказва от договора, като задължително: 
    2. договори с INTERIA склада, в който ще върне стоката или в който стоката ще бъде върната от куриер. 
    3. посочи банкова сметка, по която да му бъде възстановена заплатената от него цена на върнатата стока. 

    Потребителят може да използва стандартния формуляр за отказ съгласно приложение № 6 към чл. 52 от ЗЗП.  

    1. Стоката трябва да бъде върната в оригиналната, не нарушена опаковка. 
    2. Стоката трябва да бъде върната с всички придружаващи я документи и окомплектовки, в добър търговски вид без следи от употреба. 
    3. Всички транспортни и други разходи по връщането на стоката са изцяло за сметка на Потребителя. До момента на обратното предаване на стоката от страна на Потребителя на INTERIA, рискът от случайното и погиване или повреждане се носи изцяло от Потребителя. 
    4. В случай че последният се възползва от правото си по чл. 50 ал.1 ЗЗП, при положение че е изпълнил всички посочени по – горе условия и стоката е реално върната на INTERIA, INTERIA се задължава да му възстанови заплатената сума по банков път до 14 дни /считано от дата на която потребителя е упражнил правото си на отказ/, на посочената банкова сметка, или в случай на плащане с карта, сумата се възстановява по същата карта. В случай че потребителят изрично е избрал начин на доставяне на стоките, различен от най-евтиния вид стандартна доставка, предлагана от INTERIA, допълнителните разходи за доставката не му се възстановяват. 

    8а. Изключения от правото на отказ 

    1. Условията за връщане на стока описани в т. 8 важат за Потребители, закупили стоки на INTERIA от електронния магазин на фирмата.
    2. Клиенти, закупили стоки по персонална поръчка за изработка (напр. по индивидуален проект или с избрани от клиента размери, цветове, материали и др.), не могат да се възползват от правото на отказ и връщане.

    Това изключение е съгласно чл. 57, т. 3 от ЗЗП. 

    1. Гаранционни условия и Рекламации
    • Гаранцията влиза в сила от датата на предаване на стоката, която е отбелязана на гаранционната карта. Клиентът може да упражни правото си на рекламация в срока, определен в ЗАКОН за предоставяне на цифрово съдържание и цифрови услуги и за продажба на стоки и посочен в гаранционната карта, считано от датата на доставянето на потребителската стока, независимо от това, дали производителят или INTERIA е предоставил търговска гаранция на стоката или услугата, като следва да се има предвид естеството на стоката и характера на несъответствието. За мебелите, различни от мебели изработени от еко кожа и мека мебел с електрически механизми, INTERIA предоставя допълнителна една година търговска гаранция, при същите условия като гаранцията, съгласно ЗПЦСЦУПС. 

    Адрес за Рекламации: claim@interia.bg. 

    • Гаранцията е валидна само и единствено срещу предоставяне на касова бележка или фактура както и документ за извършено плащане, придружаващи закупеното от Вас изделие, издадена от INTERIA. 
    • При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба, клиентът има право да предяви рекламация, като поиска от продавача да приведе стоката в съответствие с договора за продажба. В този случай клиентът може да избира между извършване на ремонт на стоката или замяната й с нова, освен ако това е невъзможно или би довело до непропорционално големи разходи за продавача. При преценката относно пропорционалността на разходите се вземат предвид всички обстоятелства към конкретния случай, включително :  

       - Стойността на потребителската стока, ако нямаше липса на несъответствие;  

       - Значимостта на несъответствие;  

       - Възможността да се предложи другото средство за защита на потребителя без значително неудобство за него .  

       Когато потребителската стока не съответства на договора за продажба, продавачът е длъжен да я приведе в съответствие с договора за продажба, като привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от уведомяването на продавача от потребителя за несъответствието и без значително неудобство за потребителя, като се вземат предвид естеството на стоката и целта, за която е бил а необходима на потребителя. За стоките, съдържащи цифрови елементи, се прилага разумен срок, съобразен с естеството на стоките и целта, за която са били необходими на потребителя. Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за клиента. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, а в случай че за ремонта или замяната е необходимо демонтиране на стоката, която е била инсталирана предвид нейното естество и цел, преди да се появи несъответствието, демонтирането на стоките, които не съответстват, и инсталирането на заместващите стоки или на ремонтираните стоки ще бъде извършено от продавача или за негова сметка. Срокът на гаранцията спира да тече през времето, необходимо за поправката или замяната на потребителската стока или за постигане на споразумение между продавача и клиента за решаване на спора. Упражняването на това право на клиента не е обвързано с никакъв друг срок за предявяване на иск, различен от установения срок. Клиентът може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието вреди.  

    Продавачът може да откаже да приведе стоката в съответствие, ако ремонтът и замяната са невъзможни или ако биха довели до непропорционално големи разходи за него, като се вземат предвид всички обстоятелства . В тези случаи тoй дължи връщане на цената.  

    След изтичане на съответния срок и когато клиентът не е удовлетворен от решението на рекламацията, той има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока. Търговецът е длъжен да удовлетвори искането за разваляне на договора и да възстанови заплатената от потребителя сума, винаги в следните случаи: когато не е извършил ремонт или замяна на стоката или е отказал да приведе стоката в съответствие; появи се несъответствие въпреки предприетите от продавача действия за привеждане на стоката в съответствие (при несъответствие на стоки с дълготрайна употреба и на стоки, съдържащи цифрови елементи, продавачът има право да направи втори опит за привеждане на стоката в съответствие в рамките на срока на гаранцията); несъответствието е толкова сериозно, че оправдава незабавно намаляване на цената или разваляне на договора за продажба, или продавачът е заявил или от обстоятелствата е ясно, че няма да приведе стоката в съответствие в разумен срок или без значително неудобство за потребителя. Клиентът не може да развали договора и да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, ако несъответствието е незначително, както и когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на съответния срок от предявяване на рекламацията от клиента. Гаранцията отпада в следните случаи : 

    • Гаранцията отпада в следните случаи :  

       - неправилен ремонт, преработване или подмяна на изделието или части от него, извършени от крайния потребител или друго неоторизирано лице .  

    – неправилно инсталиране (монтаж), освен когато инсталирането съставлява неразделна част от договора за продажба и е извършено от продавача или от лице, за чиито действия продавачът отговаря, или неправилното инсталиране се дължи на пропуски в указанията за инсталиране, предоставени от продавача.  

       - повреди, предизвикани от неправилно преместване / следи от удари / или неправилна експлоатация.  

       - увреждане от влага, химически препарати и отоплителни уреди, ако не са точно спазени указанията за употреба и съхранение .  

       - неправилно почистване, съхранение, не използване по предназначение и не спазване на специфичните условия на изделието.  

       - неправилно транспортиране от страна на крайния клиент или от трето лице, което е различно от продавача или не е посочено от него .  

    •  След разопаковане на изделието задължително изхвърлете защитната опаковка на специално обособените за тази цел места според вида на опаковката.  
    •  Независимо от търговската гаранция продавачът отговаря за липсата на съответствие на потребителската стока с договора за продажба съгласно правилата на чл. 26-48 от ЗАКОН за предоставяне на цифрово съдържание и цифрови услуги и за продажба на стоки. 
    1. Защита на личните данни
    • Защитата на личните данни на потребителя през целия процес на обработка им, както сигурността и защитата на личния му живот, на всички лични данни и сведения, е важен въпрос за нас. Ние обработваме личните данни поверително и в съответствие със законовите разпоредби на национално и европейско ниво. 
    • INTERIA събира, обработва и съхранява личните данни, за целите на обработката, включително за целите на подобряване на качеството на услугите на INTERIA, съгласно Политиките за поверителност на INTERIA.
    • INTERIA се задължава да събира, обработва и съхранява предоставените лични данни, съгласно при спазване разпоредбите на ЗЗЛД, както и в съответствие с разпоредбите на Регламент (ЕО) № 2016/679 на ЕП и на Съвета от 26 април 2016 г. относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни – ОРЗЛД (GDPR – General Data Protection Regulation). 
    • INTERIA е предоставило на потребителя информацията по член 13 и член 14 от GDPR, съгласно която се дават необходимите сведения за основанията, начините и процесите по обработка на лични данни на потребителя от INTERIA. 
    • При регистрация на сайта, потребителят се съгласява с общите условия задължително. 
    1. Авторско право
    • Дизайнът, структурата и съдържанието на тази Интернет страница са предмет на авторско право и се защитават от закона. Изключителното им право на ползване принадлежи на INTERIA. Потребителите могат да отпечатват отделни страници, изображения и лога от сайта, само при изричното съгласие на INTERIA за това. 
    1. Политика на INTERIA за използването на „бисквитки“(cookies)
    • INTERIA се стреми да предостави на клиентите си възможно най-доброто обслужване. Като част от тази дългосрочна стратегия, искаме да ви информираме, че сайтът на INTERIA използва „бисквитки“, съобразени с изискванията на Google, за да подобри общата функционалност на сайта и качеството на рекламните оферти, които получавате. С използването на сайта Потребителят се съгласява с получаването на „бисквитки“. 

    Повече информация за бисквитките на нашата страница може да получите в „Политика на INTERIA за използването на „бисквитки“ (cookies)“ на сайта ни. 

    1. Други
    • INTERIA не носи отговорност за съдържанието и безопасността на сайтове, към които препращат линкове, публикувани на настоящият Сайт.
    • INTERIA не носи отговорност за неизпълнение на поръчка в случаите, когато Потребителят е посочил неверни непълни или неточни лични данни, включително когато е посочил непълен или неточен адрес.
    • Задължение на Потребителя е да опазва предоставените му от INTERIA потребителско име и парола. Всяка направена чрез онлайн магазина поръчка ще бъде считана от страна на INTERIA за редовна, ако е направена през профил, зареден чрез използване на потребителското име и парола, с които потребителят се е регистрирал и които системата е приела за валидни, независимо от това дали същите са използвани от лице различно от титуляра.
    • За неуредените в настоящите Общи условия въпроси, се прилагат разпоредбите на действащото в Република България законодателство. Всички спорове по тълкуването и изпълнението на настоящите общи условия и по тълкуването и изпълнението на договорите за продажба от разстояние на поръчани от електронния магазин стоки ще бъдат решавани със споразумение, в случай на не постигане на такова спорът ще бъде отнасян за разрешаване до компетентния български съд.
    • Търговецът има право да променя Общите условия по всяко време. Промените влизат в сила от момента на публикуването им на сайта и не засягат вече сключени договори.
  •